Monday, August 6, 2012

❤ Kalau dah GIRL tu, GIRL la jugak ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Heheheh tajuk tak leh blah.. ok lah ni nak citer pasal anak dara aku nan sorang tu.. baru umur 6 thn, tp kaki melaram.. yelah ikut sapa, mamanyer jugak la kan. kih kih kih

Asal aku gi OU  atau Midvalley, mesti nak masuk butik GIRLS ni..dah namanya pun pompuan, kalau masuk sini compem dia rambang mata.. moh le kita tengok apa yang ada kat dalam butik Girls ni


tengok logo dia pun dah menarik kan..

Emily suka baju2 kat sini.. aku ada beli 2 helai kat dia
bag pun ada, tp aku belikan dia bag sling yang dia pakai tu ajer.. kat rumah ada 3 bag sekolah tak pakai lagi.


cantik2 gak baju2 dia..agak trendy

aksessori pun ada..

cantikkan

tengah memilih nak menambah koleksi


sakan posing kat luar butik ni
  


ni salah satu baju Girls yang dia pakai masa photoshoot haritu.. ala nanti recyle la masa Raya.. cekak, sling dan anak patung kucing pun GIRLS punya





❤❤ nanti aku buat entry aksessori emily plak..

3 comments:

ayang said...

bila agaknye bole masuk butik girls tu kan?? doa2 kan sy ye kak mi.. hihi

Akak Kembang said...

kedai girls yg awesome

ratna said...

Lain sikit muka dia kak mimi ratna tgk...dah makin besar kot...