Wednesday, August 8, 2012

❤ Saya menang ..... ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Haha tajuk cam gempakkk je kan.. macam saya menang MOTORRR.. haha tak de maknanyer.. bulan 5 yang lepas, aku dapat panggildan dari pada Jakel.. menang voucher RM100 sebab beli kain untuk baju raya.. macam tak percaya je menang .. sebab ramai giler yang membeli dan BELAH kat Jakel tu kan.. tp dah namanya rezeki.. kita terima ye dak... hehehe

amik voucher ni bulan 5 haritu

Balik kampung ahad baru2 ni baru ada masa nak pi Jakel redeem voucher tu.. 

beli kain cotton jek.. buat basahan pergi kerja..

Sebenarnya sebelum gi umrah haritu, aku dah pi amik voucher ni.. masa tu pihak jakel ada snap2 pic kepada pemenang2.. tp aku tak amik port sangat pun.... Sekali tu masa tengah2 bayar kat kaunter tu, eh ternampak plak gambar aku yang derang snap masa bulan 5 haritu. pihak Jakel tampal kat tepi kaunter tu..
 
bersama dengan pemenang yang lain..

close up - hahahah glamer jappp

  ❤❤ Terima kasih JAKEL 

5 comments:

Hirda Ibrahim said...

rezeki balik umrah tu ko..
yeszaaa.. glamer2!

onniesham said...

murah rezki ko poms. syok ler.. leh tambah stok baju keje.

phewittt glamer ko.. trpampang muka kt jakel tu

Rasp said...

tahniah tahniah...
congrats sis... rezki tu....

Nur a.k.a admansyah said...

tahniah.... Best tuuurr!!!

Alin Marlini said...

wah...bestnyer..rezeki tu..