Wednesday, January 23, 2013

Wordless Wednesday - Panasonic Lumix GF5

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily




citer selanjutnya.. minggu depan..

19 comments:

Hirda Ibrahim said...

sgt jelitaaaaa....

Jasfyra said...

wah!! camera baru..suka kaler dia..cantik!

Puan Mimi said...

Hirda : kaler dia sgt le taste aku kan?

Puan Mimi said...

Jasfyra : rezeki awal tahun.. Alhamdulillah

*∽ IZAN ∽* said...

body dah cantekk.. kalau 'menembak' pun sure hasil pun cantek tuhh!

Chekgu Azrine said...

Wow..camera baru ke sis?

Zana Nordin said...

wit wit wit...
cun arr kak kaler merah maroon..

Daddy Ziyyad said...

selamat menembak! :)

lieyalatif said...

mmg cun super duper vass kak....lumix mmg idaman lieya....lagi2 yg kaler pink tuh....mcm kak ya beli tuh.....ape2pun yg akak beli ni mmg cantik....nanti akak buat review key...

mrsfiza said...

Ssuai sgt dgn gegel.. hehe

Puan Mimi said...

Izan: kene banyak belajar baru dpt menembak dengan baik. Hehehe

Puan Mimi said...

Chekgu : alhamdullilah rezeki thn baru

Puan Mimi said...

Zana : tu la cantik juga merah meroon. Tp kalau pink lg i likeee

Puan Mimi said...

Daddy ziyyad : tq dear. Hrp2 dpt hasil yg memuaskan

Puan Mimi said...

Lieya : yg ni sebijik sebijon kamera mcm kak ya.. Nanti akak buat review ok

onniesham said...

sure pic kebabom nnti

Puan Mimi said...

Onniesham : sama la pic kita nanti.. Kebabom. X sabar nak godek sama2 dgn ko

Cho Zila said...

kalernyer menawan kalbu..

Puan Mimi said...

Cho Zila :- kaler idaman ni.. hehehe