Friday, September 24, 2010

Raya kedua dan seterusnya

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Ok hari ni kita bersambung lagi.. raya ke dua kami beraya di sekitar segamat jer.. raya pun tak bnyak rumah.. adalah dalam 3 buah rumah gitu.. tp kami x de amik gambar kat rumah orang pun..

Ni gambar sebelum kami keluar beraya.. di rumah mak aku .. cam biasa la budak berdua ni.. bergambar peluk2 pulak..


ni aku ler.. opkos... aw aw jangan tenung lelama mata aii.. nanti cair pulak.


ok ni pulak raya ke 5 kalau tak silap aku.. masa ni kami nak beraya ke Kluang


rumah pertama kami pergi ialah rumah Zana Mama Batrice.. tetiap tahun mesti raya sini.. sebab memang otw dari Pasir Raja ke kluang


comel kan mereka berdua ni..

Gambar 4 keping di bawah ni adalah dari kamera Zana





pastu kami singgah ke rumah mak saudara di Kampung Melayu Kluang



hahaha pengsan la tengok muka aku asyik posing jer


Balik dari rumah mak sedara, terus kami singgah ke rumah kawan aku (Uitm Jengka) kat Simpang Renggam. masa tu pun dah lebih kurang 5.30 petang. kawan aku ni baru balik dari Los Angeles.. kerja kat sana 3 tahun..

Alih2 balik Malaysia, bawak balik asben omputih... Quinn @ Hassan.. hehehe baik Hassan ni, masa jumpa ni, dah macam ayam dan itik bercakap .. sebab slang omputih Hassan ni pekat betul

Ok ni plak nak beraya di KL.. rumah best fiend suami aku.. tp sebelum keluar rumah kita snap2 dulu gambar


Act rumah kawan kitaorang ni kat apartment.. dia dah siap pesan bawak baju mandi anak2 sekali.. so apa lagi lepas makan2 terus la budak2 ni terjun mandi kolam. heheh

Kalau korang perasan, semua gambar2 di atas, aku pakai baju kurung cotton jer.. tak de baju chiffon ke, baju labuci2 ke.. hahaha simple je kan baju kurung raya aku tahun ni?? ngeeeee

13 comments:

ratna said...

dari pandangan mataaa yang mempunyai kuasa.. oooo aku tirgoda..aku tirgoda tirpesona.. hik hik..

Jasfyra said...

menusuk kalbu wooo mata kak mimi..cantik.simple n nice baju cotton kak mimi.saya pun suka pakai cotton

rasp said...

jelingan manja....aduuuhh tergoda i!
i pun baju cotton nie...
sesuai dgn cocer kita...

~aSHa~ said...

sy pun guna cotton je...ke2,ke3 n ke4..

wah jumpa kak ee ye...lama ke dia balik..

LyNn HaMzAh said...

wah...beraya sakan n posing sakan akak sekeluarga...dapat plak beraya rumah zana kan...best betul la...

Cik Nurul said...

walaupun akak pakai baju cotton tetap cantik!!!

Emy Omar said...

Amboi kak..memang cair kalau tenung tang mata tu hihihi

Sham Ummi Echa said...

fuhhh brsinar2 mata ko poms.. ai likeeee..

poms, mak brkenan sesangat kt baju cotton biru ko tu.. sangat la sweet ok. ko bli kt mana tu. byk gak collection baju cotton ko kan.. aku baru ada dua. ish bila pikir mnyesal x mmborong hari tu..ishh malas la nk ckp

*∽ IZAN ∽* said...

salamm.........

wah wah wahh.. sekali pandang tadi ingat mualaf mana bermata biruuuuuu!! he he he...

memang comel anak dara dua orang tuu... muka 'suci' jee he he

amboi pergi beraya sempat gi mandi pool..!! ni dah aktiviti 2 in 1, beraya sambil beriadah namanyaaa ! ha ha

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

cotton memang cantik mimi..aku pun suka..ko nampak anggun bila memakainya..rindunyer budak2 tu..farhan ngan emily...

.:fyzz:. said...

waaa..tang mata tuh yg buatkan jiwa meronta..cantek ar kaler konteks lense tuh..lama pijot tak kai lense..cam tingin la plak..
akak..masa akak type huby kak EE..yg slang omputih pekat..ala2 ayam itik ckp tuh...hahaha ...nak tergelak pijot..hehe..

ok la akak..baju raya simple..tp cantek what..kdg2 glamour sngt cam nak pi mejelis2 kt otel lak...tak sesuweyy gitu..

..nOj.. said...

mata baru ke kak? kemain menggoda lg tu. hehehe

Nur a.k.a admansyah said...

Even cotton.. mama tetap Da Boom!!!
Tudung pun jenis sama kan mimi? plain ade manikX2 simple...

Naper auntie Nur tgk A'ah & Emily cam sama besor jer...Mkn byk sket yea! thn depan sekolah std 1..