Tuesday, September 7, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Alhamdulillah.. lagi 3 hari nak raya.. tak sangka kejap jer berlalu bulan ramadhan ni.. terasa sayu pulak.. Insyallah petang rabu lepas balik kerja, terus gerak balik Segamat.. berbuka di jalanan la gamaknyer.. bukannyer apa, takut kalau balik lambat, jalam compem jem melekat punya.. so tak mo amik risiko.. bergerak la pelan2 janji sampai segamat tidak di tengah malam.. jangan Tangkak Segamat tu sunyi sikit..

Di kesempatan ini, saya Nazathul Hamimi Binti Hj Abdullah ingin menyusun jari memohon ampun dan maaf kepada semua rakan2 sahabat handai dan taulan, saudara mara dan semua yang mengenali diri saya jika selama persahabatan kita ada terkasar bahasa, terguris perasaan.. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. raya jemput datang ke rumah.(eh ayat sama jer dekat facebook?? hahaha belasah jer la)


14 comments:

Jasfyra said...

selamat hari raya kak mimi..take care ye

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

selamat hari raya kak..
have a safe journey...

LyNn HaMzAh said...

selamat hari raya aidilfitri untuk kak mimi sekeluarga...mohon maaf jika ada silap dan salah yer kak...

~aSHa~ said...

Selamat hari raya jugak..mohon ampun dan maaf dipinta atas keterlanjuran bahasa....

semoga kita selamat hendaknya..

Emy Omar said...

Selamat Hari Raya buat kak Mimi sekeluarga..Maaf zahir & batin ye kak..Have a safe journey back to Segamat too..

::Mamalyna:: said...

selamat hari raya kak mimi.. maaf zahir batin..

Sham Ummi Echa said...

selamat hari raya mimi & co.. sakan beraya tahun ni yer.. semoga selamat smpai ke destinasi. hati2 memandu k

atty's said...

Selamat hari raya ..andai ada salah dan silap
sepanjang berblogging..nie kty minta ampun dan maaf..

..nOj.. said...

slamat hari raya kak. mahap zahir batin jugak

.:fyzz:. said...

Kak mimi n huby ...tak dilupa..emily n farhan..selamat hari raya aidilfitri..drive baik2 yer nnti..take care..

mrs.irwan 2 be said...

Selamat Hari Raya kak...Maff Zahir & Batin:)

Cik Nurul said...

selamat hari raya kak..nurul pun mohon ampun dan maaf sekiranya selama kita kenal ada terkasar bahasa yer..

☆ lieya latif ☆ said...

selamat hari raye kak mimi dan abg din sekeluarga.....mohon maaf zahir dan batin kak yeak sepanjang kite kenal ade lieya buat salah ngan akak..sesungguhnye kalo ade, semua tu bukan niat lieya dan tidak disengajakan......lieya senang berkawan ngan akak....akak baik dan kelako....ingat kenangan kite kat bandung....penuh gelak ketawa jek....heheheeheheh

hati balik kg ye kak...lieya bertolak ari rabu mlm tu....lieya dah cuti, tapi shah keje lagi...so tgu die laaaa.....moga raye nanti kite bergembira kak yeak....

*∽ IZAN ∽* said...

sama la Mimi... selamat Hari raya Maaf zahir batinn...

minta maaf salah silapp yekkk...

hati2 memandu balik kampung nantii!

kitaorg nak gerakk dah ni...babaiii