Thursday, November 11, 2010

❤ Cactus & Flowers from CH with ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Ok harini tak mo menceceh banyak2.. hanya nak share keindahan ciptaan Allah s.w.t .. bayangkan betapa cantiknya semua cactus dan bunga2 ni semua.. memang rasa tak puas mata memandang.. dah la comel, berwarna warni, harum dan wangi.. ala macam tak nak balik jer haritu. ehehheh ok la selamat menjamu mata






























Semua gambar2 di atas adalah dari camera Canon IXUS 130. sekian terima kasih

11 comments:

Fazlinil Irma said...

dalam sy dok scroll ke bawah. nak tanya jugak. akak pakai slr ke. bila dah sampai bawah. akak dah bgtau.

perghh.. memang cantik. mesti akak puas hati kan. beli canon. ;)

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

cantiknya gambar2 ni...geram tgkkkkkkkkk puas hati betul

eyndayusoff said...

Sejuk mata memandang :-)

rasp said...

memang cantik pics yang u amik...
tapi sis, i nie tak leh jaga cactus...
mesti mati nye huhuhuhu...

Jasfyra said...

subhanallah...cantik nya kak...

nieda said...

sejuk mata memandang

Sham Ummi Echa said...

cantiknyer pic sumer. ko mmg pndai amik gambar ler poms. pandai setting. pic sumer kebabom. mmg brbaloi ko bli canon ni

aiDieNa said...

Wah.. memang cantik.. rileks sekejap tengok gambar..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

1st sekali....cun arr kak gambar2 dari canon ixus ko nie...puas hati beli kalau camnie kualiti gambarnyer....tak yah beli dslr pun tak pe kak....

waaaa......cantik nyerr..
geram aku nengok lautan kaktus tu kak...mcm2 kaler ada....

As@Aza said...

Subhanallaaaahh...cantiiiiknyeerrr ciptaan ALLAh & bertambah cantik lagi gambar2 itu dek penangan camera baru...cayalaaahh mimi ;)

Nur a.k.a admansyah said...

cantik.. cantik..cantik.. (sore UpinIpin)

pandai Mimi ambik shot.. mcm pro ajer! esp pics yg mulax2 tur... pokok cactus yg depan clear, blkg blur! I likeeeee....