Tuesday, January 25, 2011

❤ Aksi rempit ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini tak de bahan nak citer.. kebetulan dalam kamera ada gambar ni.. heheh sebenarnya ni kat kat Carefour Wangsu Maju.. masa ni nak gi amik langsir kat Nagoya.. so sebelum amik, layan budak2 dulu..

Korang tengok la kemain lagi menonggek si emily tu membonceng farhan.. dah macm minah rempit.. ishk mintak selisih la kan.. tak mo la dah beso nanti jadi minah rempit.. beria2 si farhan bawak motorbike tu..


tu dia.. kemain peluk lagi abang dia.. cam peluk boipren jer kan.


ok tu ajer.. sori la tak de modal nak citer ni..heheheh

9 comments:

Jasfyra said...

alahai...comelnya kak..
insyaAllah, emily xkan jd minah rempit punya lah..emily kan gud girl

☆ lieya latif ☆ said...

hahaahah...comel gile kak aksi due badek nie....kemain lagi a'am merempit.....yg emily pun beriya2 hah membonceng heheheeheh....comel plak tgknye hah.....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

kemain dua beradik nie kak...

emily, nanti dah besar...kalau nak merempit pun..jgn ngan mat rempit motor kecik2 tau...cari mat rempit yg motor besar2 ...baru ler ada gaya mutu keunggulan...he he he

tp kalau boleh tu jauhkan ler dari mat2 rempit yerk....emily sayang..
farhan pun..kot2 minat ngan motor, jgn minat ngan motor kapcai k....minat ngan superbike takpe...ada class gitew

onniesham said...

beria bdk2 dua org ni merempit. merempit main2 mcm ni xpe yer. x tahan tgk gaya dorang. hahaha.

Emy Omar said...

comel je dia peluk abang dia tu kak

Cik Nurul Pinky said...

comelnya 2 beradik ni hehehehe..emily tu mcm takut jatuh aje..

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...memang beria kak...tp tetap nampak comey...

Nur a.k.a admansyah said...

Comey bangettt! suke i tgk aksi dak bedua nie... sapai x sedar pun mama-nya tgh mamarazzi depa!

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

sonok emily ada kawan nak naik ride... klu maryam dok naik la sowang2..hehe