Wednesday, November 21, 2012

❤ Wordless Wednesday - Hadiah Anniversary ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Thanks abang / papa for the lovely gift .. walaupun anniversary kita dah lepas dua bulan yang lalu, tp ada juga hadiah tanda ingatan dah 9 tahun kita berkawin .. i love you so much ..



❤❤ hubby buat saprise tetiba belikan jam untuk hadiah anniversary.. sedondon lak tu dengan dia.. rezeki la kan .. akan ku jaga ia seperti ku jaga nyawaku.. terima kasih abang .. (yang ada gambar LV kat jam tu yelah casing handphone aku. hehehe)

6 comments:

Lynn Hamzah said...

seronoknya dapat jam baru...

lieyalatif said...

hahaahah siap ade penerangan imej LV tu casing phone tu...kelako akak...tapi betul pun kak, nampak cam jam tu printed LV plak....

cantik sgt2 jam ni kak...suke kite tgk.....bertuah akak...

hepi anivesari kak walupun dah berlalu heheheeh semoga bahagia kekal milik akak selamannye bersama abg din dan anak2...amin

Emy Omar said...

Cantik...happy Anniversary kak.Moga terus kekal bahagia hingga akhir hayat

onniesham said...

cantik jam.. sepasang gitus

.:fyzz:. said...

Nice

faizul badri said...

Nanti belikan jam tawaf pula yea....
Jamnya cantik sedondon gitu....
Sesuai sangat tuk pasangan...
Juga bagus tuk kesihatan.....
http://muslimchoices.com/?p=jam_tawaf_tali_kulit&s