Friday, March 18, 2011

❤ Bertambah setahun lagi umur aku ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily


Alhamdulillah bertambahnya umurku, aku masih diberi peluang untuk bernafas di muka bumi ini. Aku berdoa agar diberi kesihatan yang baik untuk aku menjaga suami, anak2 dan emak ku, diberi kenikmatan rezeki yang halal untuk menyara keluarga aku, diberi kebahagian dunia dan akhirat bersama suami dan anak2 untuk kesejahteraan dan kemanisan dalam rumahtangga kami.. 
semoga aku disayangi suami dan anak-anak.. Amin Ya Rabbalalamin..


oh aku dah 35 tahun rupanya.. patut la banyak kedut2 dimuka.. 
uban pun dah ada!!!! hahah bocor rahsia


nota:- oh tembam sungguh pipi gebuku.. malu la pulak. hehehe

20 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

akak! selamat hari lahir :) umo x penting kak... yg penting hati kite muda sokmo...hahaha





hoho saya yg baru nak msk 30 pun dah ada uban kak...

adarnadzmie said...

happy besday to you... moga bahagia selalu..
eee... sama umur la kiter...

So Shy Lady said...

heppi birthday mimi!
akak lg tua huhuhu

MRS. K said...

hepy besday sis!

..nOj.. said...

happy birthday kak. ala muda lagi 35 tu. heheh. amin tuk seme doa2 akak tu.

ZanaNordin said...

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO KAK MIMI

moga ALLAH pelihara, selamatkan dan berkat sepanjang kehidupan kak mimi

moga di limpahi dengan kasih sayang dan kebahagian sepanjang hidupmu

moga di curahkan rezeki yang halal buat keluarga kak mimi

ala kak...umur hanya angka
yang penting hati kita sentiasa muda...

Jasfyra said...

Happy birthday sis!! age is just a number ;)

semoga segala impian akak termakbul..amin..

umilia said...

selamat hari lahir kak mi..takpe kdut2 tu penyeri muka sbnrnye..heheheh..

Cik Nurul Pinky said...

happy birthday kak mimi semoga panjanag umur dan dimurahkan rezeki ya..aminnnn

Emy Omar said...

Happy Birthday kak..semoga murah rezeki selalu & diberikan kesihatan yang baik & sempurna hingga akhir hayat

Nur a.k.a admansyah said...

Post Publish kan?:)

Selamat Hari Lahir ke-35! ehh.. naper kita sama? Oo... Nur lagi 2 bln br `kedepan' skettt! hehehe

onniesham said...

hepi 35th besday mimi. may allah bless u. semoga kebahagian dan kegembiraan sntiasa melimpahi hidupmu..wahhh sesekali ayat aku kluar. kekeke..

atty's said...

selamat hari jadi mimi..semoga sihat dan dimurahkan rezeki selalu , amin
kty tua setahun je dr mimi ..hihhiihi

rasp said...

HEPI BUFDAY SIS!!!!
smoga segala impian u menjadik kenyataan...
and semoga dilindungiNya selalu...

*∽ IZAN ∽* said...

Mimi...!! Happy bufday deariee..!!
moga terus di panjangkan dan di berkati usiaa.. di sihatkan tubuh badan untuk menjaga ahli keluarga..!
baru tau umur mimi.. beza setahun je kita.. hehe.

anyway semoga ceria selalu yekk!

~aSHa~ said...

hepi besday kak..semoga ceria selalu.....umur tak penting..yg penting luaran tu...mesti selalu muda...ehehehehe

nieda said...

happy birthday kak Mimi...moga murah rezeki selalu

♥Azie♥ said...

HAPPY BIRTHDAY KAK MIMI..UMUR BUKAN PENGHALANG...EH MCM AYAT IKLAN JER...HEHEHE

Hirda Ibrahim said...

age is just a number le ko.
yg penting hati happy & muda selalu. :)
happy belated bday.

ibuafiqahhuzaifah said...

happy bday kak mimi..
moga panjang umur n murah rezeki selalu..

p/s:mmg silent reader akak dari dulu...