Thursday, March 10, 2011

❤ Farhan & Emily ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Belek2 album semalam, terjumpa gambar ni.. ada sesuatu yang menarik perhatian aku..  macam sama la pulak 2 gambar ini. bezanya cuma pakaian mereka dan umur mereka waktu tu.. cepat masa berlalu.. pejam pelik dah 5 thn umur emily dan dah 7 thn umur farhan.. tak sangka anak2 dah besar.. yang penting aku doakan kasih sayang mereka sampai besar.. jangan la dah besar asyik nak gaduh pulak

masa ni kalau tak silap aku umur emily 2 tahun dan umur farhan 4 tahun


masa ni umur emily 4 tahun dan umur farhan 6 tahun
 


15 comments:

Jasfyra said...

gambar 1st tu comey sgt..
dah besar anak2 akak.kdg cam xsangka je kan.masa berlalu terlalu cpt.

liwaniel said...

farhan ngan emily ni mmg sweet sgt..suka tgk diorang ni..

irfan ngan sayyidah ni asyik bergaduh je..si irfan suka menyakat..si adik suka membuli..huhuhu

Cik Nurul Pinky said...

nurul pun doakan sebegitu juga kak...aminnnn..so sweetlah diaorang berdua ni hehe

LyNn HaMzAh said...

caringnya farhan pada emily...lynn suka tengok la kak diorang berdua nie...

Syasmeen said...

bagusnya farhan...tolong pakaikan stokin & kasut utk adiknya emily....suka sgt meen tgk...x pernah gaduh ker hihi, kalu airiena & alyssa ada je nak gaduhnya baik kejap je lps tu mula la yg x kena :)

Zana_MamaBatrice said...

yelah kak...harap2 begitulah kan kak
kasih sayang antara adik beradik..biarlah berkekalan hingga ke akhir hayat...air di cincang takkan putus

makin panjang rambut emily

~aSHa~ said...

inilah abg kan

atty's said...

salam mimi..aah ..sama..nampak dah perbezaan..dah besar..

itulah kadang cam tak caya je kan anak2 kita dah besar..

farhan abang yang baik..gudboy.

Nur a.k.a admansyah said...

alahai cute-nyerrrr... nmpk Farhan nie mmg penyayang kan? kalo Aiman... ajak gaduh boley-lah :)

Hepi belated besday to your mum! mesti mak cik hepi... cucu2 balik celebrate!

nora said...

alahai..cutenya diorg...abang mithali je farhan tu ye..:)

onniesham said...

suker tgk 2 badik nih. rapat betul. harap2 brkekalan smpai dorang besar kan. A'am pndai jaga adik.

aiDieNa said...

Suka tengok keakraban anak² Kak Mimi nie.. nampak dorang saling sayang menyayangi.. macam tu lar adik beradik kan.. moga begitulah hendaknya sampai bila².. amin..

Hirda Ibrahim said...

mcm sama je cara pose tu kan?
sgt coincident....

rasp said...

sejuk mata memandang sejuk lagi hati ibu dorang...
smoga sampai bila2 la dorang nie bersepakat...

ieda a.k.a mama erfan said...

sangat sweet.. gaya rambut sama je dulu ngan skarang..

salam kenal :)