Monday, October 22, 2012

❤ Halfest 2012 ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Jumaat 11 Oktober 2012, aku dan member opis gi HalFest ni.. heheh pestime pergi, baru tau rupanya ada testing food2 yang ada.. best2 gak. macam2 ada.. cam biasa la kene register dulu, pastu dia bag sticker ni tampal kat tudung




kene isi borang, kot2 jadi pengunjung bertuah leh dapat IPAD.. tp sonyap je ni, tak bertuah la teww

tampal disini

mati2 ingatkan Halfest ni jual makanan2 jek, rupanya macam2 ada.. ha nampak sangat tak pernah pergi

x beli pun, aku just beli aiskrim durian jek


beli kaya durian.. sedap gak.


murah kan.. RM50 je, siap dapat bekas picit2 air tu dengan 4 botol yang gemuk tu


tu dia.. ice room.. tengah parut ice cream manggo

pergi booth ni, kene LIKE plak page derang kat FB,


dapat la seciput kek comel ni. jadik la

ada gak orang jual kain. sabo jek la..

ha nampak tak popia otak2 yang kuning keemasn tu.. sedap giler uolls.. aku tak beli yang goreng tu, aku beli yang dah siap frozen, goreng kat rumah.. sumpah sedap.. 1 box ada 12 keping RM5.. so aku beli 2 box jek..

terliur tak.. haa aku beli gak 2 buku kek lapis ni.. harga pun berpatutan.. yang dah potong2 ni tester, RASA la sampai puas!

pizza frozen pun ado

act dia promote rencah2 dalam botol tu.. tp dia kasi rasa dengan bubur.. sedap2 gak rencah dia

susu Ilham.. katanya dalam tu ada makanan2 sunnah ni macam kismis, badam semua.. dan tak boleh dilangkah sebab susu ni dah dibaca dengan ayat suci al quran

tu dia.. resepi tok abah.. TERBAEKK

aku terjebak, beli jugak untuk anak

ingatkan acaiberry dlm bentul kapsul jek jual, dalam bentuk jus pun ada, tp aku tak beli

cuppies comel

ni plak promote rendang daging segera



jom tengok barangan Upin Ipin... ada ceklat

ada ubat gigi


ada air botol

penat berjalan, beli la orang jual kopok lekor versi bulat

jemput mamam

ikan pekasam.. aku beli gak ni

laa kosmetik pun ada gak.. ooo kosmetik halal yek

sate frozen

kuih bakar frozen, ada 4 flavor- keladi, labu, jagung dan pandan



comel2 cuppies derang buat. tp aku tak beli, tak suka sangat


ni jek aku beli, serbuk koko boboiboy, kek lapis sarawak, kaya durian, popia otak2 frozen, ikan pekasam dan kuih bakar


❤❤ sekarang ni aku suka betul pergi kalau ada acara2 gini.. baru rasa terbuka minda.. macam2 lagi kita jumpa sesuatu yang baru..

6 comments:

Jasfyra said...

bestnya..saya xsempat p..betul tu kak,kalo p tmpt2 cmni baru la jumpa benda yg kdg kita xpenah tau n dengar pun kn..mmg agak sesak tmpt cmni tp mcm2 ilmu kita dpt :)

lieyalatif said...

bstnye kak...mcm2 ade kan...tgk dlm tv macam tak nampak sgt....rupenye best...mcm2 ade rupenye...best plak tgk kak...sure mcm2 akak dpt cube kan...

Lynn Huraiza said...

mak datuk...banyaknya makanan...

*∽ IZAN ∽* said...

fulamakk terbaekk Mimi!!! bagus gak derang wat Halal festival cam ni.. byk produk2 tempatan yg bleh di ketengahkann.. sate samuri pun ada frozen rupanya ekkkk

mamasuri said...

ingat nak g gak..tp takde geng lah pulak..huhuhu

.:fyzz:. said...

Anjuran mara ni