Monday, October 15, 2012

❤ Jalan-Jalan Cari Makan - Hadramawt ❤

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Sabtu 2 miggu lepas, en hubby tak de kelas, kebetulan aku ada beli groupon makan di Hadramawt ni.. mmg berbaloi jugak la harganya.. RM35 untuk 2 orang.. murah kan? biasanya kalau makan nasi arab ni, kalau bil RM 50 ke atas tak sah kan. tp kalini murah gak la.. so kami pilih date 6 okt memandangkan en hubby tak de kelas

voucher ni harga dia Rm148.50 tp dibeli dengan harga RM35.00

baru sampai, tak ramai masa ni. maklum la baru kul 12.15 tengahari








ice lemon tea

appetizer dia.. salad2 ler, tp aku bukan suka makan sayur

tak de orang lagi.. tp mmg cantik decorasi dalam ni


Chicken Mandy

kuah dia.. agaknya la



kebab apa namanya ntah .. tak ingat.. tp yang ni LAMB

dessert

semuanya manis3 belaka.. boleh la tahan rasanya

teh ni cawannya kecik je. nampak je besar ni

4 comments:

Norain Ujang said...

Nyum Nyum

Hirda Ibrahim said...

terus aku lapar.
dah le x bfast lg.

appetizer dia memang aku pun x mkn. sayur mentah camtu je kan?

Ina Khairina said...

salam ziarah k.mimi
suka tgok emily,comel sgt....muka dia sebiji mcm papa,farhan lak mcm k.mimi

Ina Khairina said...
This comment has been removed by the author.