Friday, February 15, 2013

Melompat lebih tinggi..

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Ini gambar haritu, masa kat Kelantan.. baru terperasan gambar budak2 ni melompat.. kemain happy .. serius aku dah lama teringin nak amik gambar budak2 ni melompat .. dengan hasil kamera baru Lumix GF5, akhirnya menjadi gak .. hoyeh!





haha emily tak sempat lompat

yihaaaaaaaa

heheh lawak la korang ni..

12 comments:

~aYu~ said...

melompat riang ria.. hihi. bukan sebrg kamera tu leh snap sharp camni.

lieyalatif said...

heheeheh...comel2...melompat tingg2!!!

mia mija pun suke gak kak pose lompat2 gini....aku yg tgk rase nak tekencing almaklum laaaa otot kemut dah kendur hahaahahaah

Puan Mimi said...

~ayu~ :- tu la, kamera dulu2 mmg tak leh harap. mmg tak pernah jadi. hehehe

Puan Mimi said...

lieyalatif :- nak sangat tengok budak2 ni lompat gara2 tgk mia mija la pernah melompat.. tu nak try
haha sama la lieya oiii, otot dah kendur sana sini. cuba kalau aku yang lompat, mau terkencing agaknya. hehehe

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

cantik..tak gegar..hebat tul kamera tu..pakai lens erk..

nurayunni said...

bukan main gembira lgi..hehe

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

pernah try buat gitu..
tp tak jadi.. hahahah
kamera cap ayam x leh captured..
gegorrr manjang!

MrS. F!zA said...

cantik hasil gmbr di lumix g5 ni kak

Puan Mimi said...

Iena@MaMaJannah&Rizqi : haah tak gegar.. pakai lense panjang sikit

Puan Mimi said...

nurayunni : gembira sebab bila kita tunjuk balik gambar2 tu derang tak tahan gelak tengok muka sendiri.. hehehe

Puan Mimi said...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ :- hehe tu la, dulu pun pernah try dengan kamera biasa, tp tak jadi, alhamdulillah jadi plak kalini

Puan Mimi said...

MrS. F!zA :- thanks dear, kiranya tak salah pilihan la akak beli kamera kalini.