Friday, August 6, 2010

Laksa Johor & Cuci The Musical

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Lama aku tak update, cerita ada, tp tak tau gaya nak update cemana.. mm tak pe la, tak de sapa2 kisah pun kan?? tengahari ni aku baru jer balik makan kat medan selera duta, sajer jalan2 cari makan, dan hasilnyer aku makan Laksa Johor.. sedap betul laksa johor tu.. mmg sama la dengan orang johor buat..


terbukti sedap kan???


Balik karang, hantar farhan balik rumah dulu, lepas maghrib aku dan hubby akan terus ke Istana Budaya sebab nak menonton Cuci The Musical... feedback dari semua kata cerita ni best!



Ok itu ajer update ringkas dipetang hari ..

12 comments:

virgo_mania said...

aiyak... fevret saya! entri puan mimi ni buat saya nak carik laksa johor petang ni.

ratna said...

emmm...sedapnya laksa tu.. terliur pulak.. kuah dia pekat pulak tu.. ish ish ishhh..

Ciklinn said...

hihihhi mmg sedapp tu kak...

Mama Amirul said...

pn mimi nanti update lah citer cuci the musical tu ye.....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

uish....pekat melikat kak kuah dia...sure sedap nie....

ko pun tengok gark kak teater CTM tu....nanti update tau....tak dpt tengok....dpt bc ko nye review pun jadi ler kan..kim salam ngan awie kak

nieda said...

nida x penah lagi tgk teater..nanti kasi review sikit akak yer

BUNGA said...

terliurrrrrrrrrrr...... sedapnyaaaaa :)

*∽ IZAN ∽* said...

Laksa johor my peberett..!!! owwhhhhhhh!!! ni yg buat terhinginnn nihhh isk isk isk

LyNn HaMzAh said...

laksa johor memang best...nyam nyam...
so citer cuci the musical best tak kak?cepat2 arr update...

rasp said...

sis, glad terserempak dgn u...
hepi banget! walopun kejap dpt gak jumpa :D

eynda said...

Lapar pulak tengok laksa johor tu :-)

♥Cik Puan♥ said...

adohai laksa..my fav tue