Monday, August 23, 2010

Apa yang aku beli dengan duit Nuffnang

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

* Ini bukan entry menunjuk-nunjuk.. harap maklum

Masih ingat dengan ENTRY INI? Entry di mana, Emily telah merequest sesuatu.. Ye, aku telah membelikan sesuatu untuk Emily.. memula aku nak tunggu duit backdated, tp bila aku dapat tahu duit backdated dapat gaji bulan 9, so terbantut la rasanya nak belikan "sesuatu" itu untuk Emily... tetapi bila aku terima cek NUFFNANG haritu, dan bila aku gi kedai, dan harganya adalah seperti amount NUFFNANG tu, maka aku terus belikan untuk Emily.

Ye betul sangkaan Mamalyna, Emily nak barang kemas. hehehe.. untuk cek NUFFNANG kalini, aku tak de apa2 nak beli, tu pasal aku nak lunaskan request si Emily. Untuk aku dan Farhan, tunggu cek NUFFNANG yang lain pulak ok .. hehehe


ni la dia request si kecil... iaitu LOKET MICKEY MOUSE!!!! (bukan rantai tau.. kalau rantai rasanya tak cukup nak beli dengan cek tu.. heheheh)


Aku tak ralat belikan loket ni untuk Emily, walaupun kecil, tp amat bermakna, sebab boleh dijadikan kenang-kenangan ..  ok la kan, rezeki dapat di bulan ramadhan, nak raya pulak tu.... yahooooo

28 comments:

Jasfyra said...

cute sgt loket tu kak..berbaloi2 beli

♥cikmOt♥ said...

canntik la kak...senyum lebar la si anak dara...hehehe

emy/mamasuri said...

iyelah..comel lak loket ni...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

zura / izan / emy :- terima kasih.. mmg happy la si anak dara tu

~aSHa~ said...

cantiknye...comey emily pakai nanti...kak nti kita share belakang ye harganye....bermnat jugak.budak2 ni suka mickey

::Kak Sambal:: said...

cantiknyer kak..nasib baik lyna tak reti mintak macam2 lagi, hehehe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

asha :- ok no hal.. nanti akak panggil ym

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

ejan :- sekarang ni lyna kecik lagi.. dah besar sok dah pandai bergaya, mesti dia mau..

~Rina Mazlan~ said...

Cantiknya.. mesti anak saya pun suka... salam kenal:)

~Rina Mazlan~ said...

Cantiknya.. mesti anak saya pun suka... salam kenal:)

nieda said...

comel lokek tu...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

rina :- salam kenal.. budak2 memang suka mickey mouse

nieda :- mekasih

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

rina :- salam kenal.. budak2 memang suka mickey mouse

nieda :- mekasih

☆ lieya latif ☆ said...

cantik kak.....comel jek.....seronok emily dpt ape yg die nak kan....berseri2 gitu di hari raye nanti....cewah!!!

BUNGA said...

cantiknyaaa!!! bertuah emily... :)
dptlah melaram sakan di hari raya nanti... hehe

..nOj.. said...

wah canteknye. nk share gak harganya. kalo kena ngan bajet, bole la tukar. hehehe

aiDieNa said...

Wah.. tomey loket tu.. minnie mouse takdak ker?

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

lieya latif : memang nak bagi dia seronok... sapa yang tak suka bila tengok anak kita happy kan

BUNGA : mekasih cik Bunga

NOj :- ok nanti kita YM

aiDieNa:- minnie mouse ada jugak, tp lebih berkenan yang ni..

bunga_rose said...

olololo..tomeynye loket tuh!! mesti berseri emily di pagi raye nanti :)

Sham Ummi Echa said...

wahhh comel2 ai likeee..

wei echa skang pon pndai demand nk pakai subang.. pening aku.. apak dia plak x bagi pakai..huhu sian anak aku

LyNn HaMzAh said...

wah...mesti hati emily tengah suka sangat nie...hehehehe...

Cik Nurul said...

Wowwww bestnya dapat loket mickey..compem meloncatlahkan masa akak tunjuk tu hehehehe

Cik Nurul said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Cik Nurul said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Su Hana said...

wah tanteknya...sonok la emliy..mesti berseri2 raya nih...

ratna said...

oit...cantiknya..bole pakai raya yer..

eynda said...

Comelnya loket tu...bagus kan nuff bagi "gaji" kat kita..boleh gak beli something :-)

.:fyzz:. said...

pergh..leh beli loket ngan wit nuffnang.tahniah kak mimi...cantek n so sweet la loket tuh..emily nih pandai tau rekues kt mama..