Monday, August 30, 2010

Happy 7th Anniversary

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Alhamdulillah syukur padamu Ilahi, kerana perkahwinan kami telahpun mencapai 7 thn (30 Ogos 2003 - 30 Ogos 2010).. aku amat bersyukur perjalanan hidup ni semakin lama, semakin serasi bersama, walaupun biasalah adat dalam rumahtangga pasti ada pahit manis suka dukanya, tp alhamdulillah kami laluinyer dengan tabah.

Abang,
Terima kasih kerana menjadi suami yang baik dan bertanggungjawab.. insyallah mimi akan selalu di samping abang tak kira suka atau duka, tak kira susah atau senang, insyallah kita akan lalui bersama.. sesungguhnya, mimi dan anak2 amat menyayangi abang sehingga akhir hayat kami..

pic tahun lepas (raya 2009)

28 comments:

nieda said...

happy anniversary kak Mimi dan husband...dah 7 tahun hidup bersama..seronoknya..semoga sentiasa gembira ya

♥Azie♥ said...

amin...moga akak bahagia ke ahir hayat..happy anniversary akak.

Echa said...

happy anniversary kak.. moga berkekalan hingga ke akhir hayat.. aminnnnn

emy/mamasuri said...

happy anniversary kak..
sy nyer esok 31 ogos..baru 3 thn..

viruspadu said...

happy anniversary :)

semoga bahagia selamanya

Jasfyra said...

happy anniversary kak mimi dan hubby..suka tgk gambar tu.ceria dan sepadan..semoga akak dan hubby kekal bahagia sampai akhir hayat

diana said...

semoga bahagia sampai
ke syurga..

rasp said...

happy anniversary sis...
smoga berbahgia hingga akhir hayat!

☆ lieya latif ☆ said...

hepi anivesari kak mimi dan abg din....

moga terus kekal bahagia disamping2 anak2 yg sangat comel dan dirahmati Allah selalu....amin....

Sham Ummi Echa said...

hepi anniversary mimi n hubby..

moga brbahgia dan brkekelan hingga ke akhirnya..

suker tgk pic tu.. brseri2 muka korang

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

kak
appy enibersari...dah tujuh tahun ek...
moga berkekalan hingga ke ujung nyawa,...
aminnn

..nOj.. said...

hepi eniverseri kak. moga bahagia selama2nya

.:fyzz:. said...

Kak mimi........semoga berbahagia di samping suami tecinta..kekal bahagia dunia akhirat..AMIN...

aiDieNa said...

Happy Aniversary K. Mimi.. Mogo ikatan terjalin sehingga hujung nyawa.. bahagia selamanya.. amin...

nikzairfan said...

suka tgk gambar ni...ceria jer

LyNn HaMzAh said...

happy anniversary untuk akak dan suami...semoga jodoh korang kekal hingga ke akhir hayat dan bahagia selalu...

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

wah ni ganmbar preview raya ker..??
heppy anniversary mimi..hope future will be better..

::Mamalyna:: said...

hepi annivesary kak... dapat adiah ape? mengerlip2 ker?hehhe

~~Ciklinn~~ said...

hepi anivesari kak..

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

hepi anniversary :)

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

happy anniversary kak
moga kasih sayang kalian berkekalan dan melimpah ruah....hendaknya...

celebrate kat mana plak tahun nie?

Rinna said...

Heppi Aniversary..Mimi & Hubby. Moga perkahwinan ini akan kekal bahagia hingga ke akhir hayat. amin

Emy Omar said...

HAppy Anniversary kak..semoga terus kekal bahagia hingga akhir hayat...insyallah

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

Buat kawan2 yang meng"wish", terima kasih banyak2 atas doa kalian..

sayang korang semua!

*∽ IZAN ∽* said...

Salam Mimi...!
Selamat menyambut ulangtahun ke 7...!! wah 7 tahun dah yeekk.. semoga mahligai yang di bina akan terus di limpahi kebahagiaan sehingga ke akhir hayattt.. didunia dan di akhiratt.. aminnnnnnnnnnnnnnnnn

atty's said...

selamat ulangtahun perkhawinan mimi ..semoga kalian berdua kekal bahagia..sehingga akhir hayat ..amin

tiefazatie said...

amin..alhamdullilah..slmt ulang tahun ye kak mimi..moga berkekalan hingga akhir hayat...

Hirda Ibrahim said...

Happy 7th anniversary mimi & din.
aku doakan korang berbahagia sampai ke akhir hayat.

ps: cantik la baju kurung ko.. mak sukaaa...