Tuesday, August 24, 2010

Lucky Draw RASP

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Ingat tak ENTRY ni ... ye aku telah MENANG Lucky Draw sis RASP ni.. tak sangka sangat. aku dapat hadiah ni hari jumaat lepas.. so meh tengok apa yang aku dapat...


mesej pendek dari Sis RASP


ada brooch yang comel ni kan..


yang paling aku suka.. apa lagi FM la.. act dia mini magnet clip, tp aku lekatkan kat kabinet 4 laci tu.. aku suka sangat sebab bentuk ❤


yang ni plak mini perfurme .. bau cedap sangat... wanggiiii


Thank You Sis RASP... i dah jumpa dia personal tau.. dia memang sweet sangat.. walaupun anak dia dah besar, tp dia nampak awet muda... i likee.... sis, apa petua kekal muda???

8 comments:

♥Cik Puan♥ said...

tahniah akak...:)

rasp said...

lega dah dapat sis...
riso gak lum dapat kan...
hope u'll the pressie...
takde petua apa2 pun sis...
insyaAllah, ada rezki, kita jumpa lagi kan...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

azie :- thanks

sis rasp : dah dapat jumaat tp tak sempat buat entry.. mesti la saya suka hadiah tu.. thanks again

☆ lieya latif ☆ said...

wah...tahniah!! tahniah!!

murah rezeki akak....lieya pasan akak selalu gak mengena kalo join kontest2 nie....mmg murah rezeki akak....

tahniah lagi sekali kak mimi..

LyNn HaMzAh said...

tahniah kak...
memang akak selalu menang contest n GA kan...
rezeki2...

-Sharleenz- said...

wah.. mmg cik puan ni murah rezeki la... masuk je contest ada hasilnya.... hehe..

aiDieNa said...

Tahniah.. boleh ler pakai di hari Raya.. :)

Sham Ummi Echa said...

congrats poms.. mesti hepi bila hadiah dah sampai kan.. ko mmg salu je lucky bila bab2 nih

mcm2 gak yg rasp tu bagi yer.. besnyer. eh perfume 212 carolina herera tu aku tgh pakai..tukar2 pakai dgn euphoria CK ..bau dia sedappp.. sweet ajer...