Sunday, April 11, 2010

Alhamdulillah... inilah dia blog baru aku..

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Syukur akhirnya blog ni siap setelah seminggu bertungkus lumus aku rekacipta.. letih wei nak perah otak cari idea buat blog baru ni..

Ok la aku harap, sudi la kawan2 aku, atau kawan-kawan blog yang blogwalking, silent reader agar sudi berkongsi atau bertukar2 pendapatan. sudila kiranya tinggalkan komen agar aku boleh turut sama menjejaki blog korang.. leh gak aku komeng2 sikitkan. insyallah kalini aku akan cuba balas setiap komen yang korang bagi.. dulu blog lama aku, aku tak sempat nak balas setiap komen, sebab aku hanya boleh tengok komen blog malam2 hari jer.. tp sekarang, sejak aku dah bawak berukben di upis, aku dapat balas setiap komen2 yang diberi.. so sudi2 ler komen yer.. aku sayang korang.. (wah tetiba) .. hehehe

Lg satu, pada follower2 lama atau follower2 baru yang akan datang, aku harap kalau sudi follow la blog kecil lg tak pemes ni.. kalau tak nak follow lagi pun tak pe, aku faham... lgpun tak de paksaan dalam islam (hehehe).. just suka2 je kan..

Kepada pembaca blog aku yang masih baru ni dan tak mengenali aku, sudi2 la jenguk blog lama aku untuk lebih mengenali aku..

p/s: please update nama blog aku kat senarai blog list korang yek.. tengkiu


Cau Cin Cau

20 comments:

Unknown said...

salam..wah berwajah baru...tp nama kita x de pun dlm list tu huhuhuhu....

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

alahai meen, jangan ler merajuk. ada la tu tercicir.. kan mimi baru jer set-up blog ni.. ada la yang tak perasan itu dan ini. sori ek

Su Hana said...

tantek2... rajinnya akak... mmg penatkan nak pk idea nak buat lg satu blog..nak setup2 semua ni...tu yg malas...hahaha

Hirda Ibrahim said...

ho yeah!! nanti aku update list aku kat blog baru ko ni pulak...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

sue :- tu ar sue, akak concentrate seminggu nak siapkan blog ni.. tu yang jarang gi blog orang tu.. ok pasni akak round the world balik ronda blog2 korang. hehehe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

hirda :- ok, thanks babe, kasik moral saport sikit kat aku yek.

♥cikmOt♥ said...

ok kak...update....sekarang jugak...thanks for sharing...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

izan :- thanks izan

☆ lieya latif ☆ said...

sepantas kilat aku update kak.....

akhirnye ko wat blog baru kak yeak....tu ar kak, mmg tak leh tambah ye memori utk upload pic kite kat blog lame tu...leceh ar gak camtu kak....sok2 pun aku bakal laa ni ikut jejak langkah ko kak heheheeheh

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

yeszaaa...mana pun ko pergi...aku tetap akan ikut kak.......

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

lieya :- kalau nak tambah memory tu kena bayar.. tak kuasa la den nak membayonyer. heheheh tak pe, blog kau baru 2 tahun, blog akak tu dah 4 tahun, tu pasal gambar dah belambak2

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

zana :- akak pun sama, mana blog baru kau pergi, akak tetap akan follow.. cuma kekadang tak sempat tinggal komen.. insyallah kalini akak sedaya upaya tinggalkan komen ek

Sham Ummi Echa said...

kelllassss blog baru ko nih..cntik ar..pndai ko buat.. aku gak yg x reti + pemalas yg hamat nk cntikkan blog aku

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

sham :- aku ada la pengalaman godek2 blog ni sikit2.. tu pasal boleh la nak adjust itu ini.. kalau tak, haram aku pun tak tau

Cik Nurul Pinky said...

wah blog baru,,semua baru hehehe..TAHNIAH akak sebab create blog secantik ini..nurul mintak maaf tak dapat tolong akak sal nuffnang tu..

nieda said...

cantik2..happy blogging kak..blog baru semanagat baru..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

cik nurul : baru dan pink kaler jugak. heheheh tak pe nurul sal nuff tu.. akak dah buat sendiri

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

nieda :- ye semangat baru ni.. harap2 lagi aktif la pasni. hehehe

Unknown said...

x merajuk lah hehehe....saje2 jer cantik blog nih meen ntah bila lah lah nak tukar blog asyik malas je nak update inikan nak buat blog baru...

lieza said...

Salam...cantik blog akak ni...sweet la......