Tuesday, April 13, 2010

Tudung Ariani

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Minggu sudah aku pergi Ariani Jalan Bunus.. kat area Jalan TAR.. biasanya time2 sale gini aku suka pergi.. dah boleh aim dah tudung yang aku suka iaitu Anak Tudung.. beli satu percuma satu.. ok la kan? kalau beli sehelai dengan harga normal cam tak berbaloi jer, so tunggu sale baru aku boleh beli.. kalini tak mo beli yang ada batu2 swasorki sebab plan nak beli tudung kerja jer.. nanti la bulan puasa ke boleh la aku rembat sehelai tudung swasorki untuk raya..

Tp kalini aku tengok giler2 gak salenyer, sebab yang batu2 swarosski pun beli satu percuma satu.. menggoda iman betul, tp tak pe la, lain kali je.



ha beli ni untung.. RM259, beli satu percuma satu. tp aku tak beli yang ni pun


aku cam biasa ar, amik yang Anak Tudung jer.. tengah terai kaler hijau

akhirnya dapat gak aku beli beberapa helai tudung
beli RM200 ke atas boleh buat kad privellage..  dengan kad ni, kalau time2 offer gini, dia boleh plus lagi 5%.. tp kalau time tak offer, kalau guna kad ni, boleh dapat 15%..


beberapa tudung aku beli


kad ariani aku.. yes! pasni boleh la add lagi 5% kalau ada sale.. untung, untung


ok tu ajer.. ops lupa nak bitau, sederet dengan kedai Ariani Jalan Bunus ni ada kedai baru bukak. kedai tudung gak.. yang ni kedai harga patut.. nanti aku upload gambar kendian yer

Cau Cin Cau

21 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wah borong sakan akak....lieya suke tgk paper beg ariani ni...comel...kad die pun comel kan...comel sebab kaler pink wakakakaakakak......

lieya tak leh ar pakai tudung patern nie.....rase pipi tersembol keluar hahaahah...dulu2 yg beli tu dah let go jek....seb baik beli yg murah2 jek .....hik hik hik

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

lieya :- akak pun beli antara yang murah jer.. muka akak serasi tudungi ni..(mengada!)

haah yang best ni Ariani semua serba pink. mesti pemilik Ariani ni suka kaler pink

Sham Ummi Echa said...

aku x penah bli tudung ariani ni ko.. for me mahal sgt la..mak mmg kedekut bli tudung yer.. hehehe yer la aku kn pakai g opis jer.. yg murah2 sudah..jnji sesuai ngan aku

ari tu aku da penah try pakai tudung style camni g ofis.. mak rasa cam x sesuai je.. so stop la pakai...tp kwn2 kt ofis kata ok plak.. tp 2-3 ari ni try la pakai blk.. rasa cam ok plak...ohh gatal sungguh

Jasfyra said...

pertama kali saya komen kt sini..huhu.baru cuti sehari smlm,dah bnyk saya ketinggalan..cantik ar blog baru akak..sweet jek

wah,akak beli umah baru eh..lawa ar kak.mesti besar n lg luas.ye ar..anak2 pun dah besar kan,selesa sket

beshnya borong tudung.siap wat kad lg..untung kan kak.lps ni nk beli lg untung..berbaloi2..hihi

nieda said...

sales mcm ni berbaloi kan akak beli..rasanya this year ariani wat sales giler2.Jumaat lepas nieda rembat nieda p ariani kota damansara..

♥cikmOt♥ said...

hurmm...behnya, tah bila nak dapat adiah besday tudung ariani dari kak mi ni...hahaha

Anonymous said...

Kak Mimi..bestnya dapat shopping tudung Ariani..emy kalau nak beli Ariani ni kak memang tunggu sale je.huhuu.muka akak serasi dengan tudung cenggitu..sweet jer..
psst..cantik rumah baru kak mimi..nanti boleh deco macam2 eh

Anonymous said...

minat tul akak ngan tudung ariani nih... lpun kena jer akak pakai... so memborong sakan arrr...cantik2 tudung dia.. wah dah ader blog baru... caya lah

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

sham :- tudung ni mmg mahal, tp aku beli time sale ajer.. buy 1 free 1, kiranya jatuh 50% la kan.. ok la tu .. hehehe

sebenarnya perasaan kita je kata tak ok, bila orang tengok kata ok jer..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

zura :- mekasih singgah belog akak yang kerdil ni. hehehe

haah beli kalini luas sikit sebab anak dah besar, senang nak asingkan bilik tido semua

kalau zura nak beli tudung ariani, leh ar pinjam kad akak

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

nieda :- time sale ni memang berbaloi nieda... nak2 kalau yang ada batu2 tu.. ialah selalu dia offer 10% jer, tp kalini buy 1 free 1, memang berbaloi la .. nieda rembat tudung apa kat ariani damansara.. heheheh

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

izan :- nak hadiah?? boleh jer.. kalau ada rezeki lebih insyallah..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

Emy : ala emy, akak pun beli time sale ajer la.. nak beli time tak sale, bengkok gak.. tp dengan adanya kad privellage tu dapat le 15% (time tak offer) kiranya ok la kan..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

as: haah akak memang minat dgn tudung ariani nih, sbb akak dah try tudung lain, memang tak sama ler ..

~aSHa~ said...

nanti leh la pinjam kad ye..ehehhe

bestnye dpt borong gitu sekali sekala..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

asha :- pinjam kad?? boleh no hal..

.:fyzz:. said...

wah..akak nih kira peminat no 1 tudung ariani..tp mmg sesuwey ngan akak....

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

fyzz :- haah memang minat sebab design dia kecil dan kemas. kalau tudung lain tu kekadang kembang semacam..

Mrs. Mel said...

kak, sale sampai bila??? lama dah tak pegi Ariani.. cam menarik jer..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

mel : - ala baru perasan kau punya komen ni.. rasanya sampai 18/4 haritu.. dah lepas.. tp dun wori nanti nk raya mesti sale giler babi punya

DeLyla Style said...

check this blog kak..sesuai dgn akak..
http://www.delylastyle.blogspot.com/