Thursday, April 22, 2010

Jom tengok port aku berblogging/facebook

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Harini aku sajer nak tunjuk kat mana aku letak my pinky masa kat opis.. sebelum tu meh tengok beg comel aku beli kan untuk my pinky tu.. memula nak belikan beg pink jugak, tp takut cepat kotor dan kusam.. last2 beli gak warna hitam.. beli ni boleh di pegang dan boleh dipakai secara sling...



tp kat dalam beg hitam ni, tetap kaler PINK.. i likeeee

aku letak si Pinky ni atas meja jer

belakang ni memang silau sikit..

mouse pun kaler PINK gitu
 tu dia, kiri kanan aku control...

 

opis punya aku tak leh update blog, just boleh tinggalkan komen jer.. dan kat opis tak leh berfacebook...  tu pasal kena bawak si Pinky dan Berukben datang opis. LOL


ok tu jer idea merapu petang2 hari..


Cau Cin Cau

20 comments:

Jasfyra said...

coemynya beg tu kak..berkenan plak i..huhu..nak cari gak ah

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

zura :- beg tu kecik jer.. sesuai masuk netbook ni

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

yelah...comel beg lappy ko tu...

lappy ko tu pun comel...aku tengah survey nak cari lappy kecik cam ko tu...senang nak bw ke hulu hilir...harap lappy laki aku..berat kemain..tak larat aku nak mengendong ko....
kemas jer meja ko kak..
meja kau cam apa dia punya selerak tu

Filla said...

rajin giler ko usung lappy ulang alik?? aku ni..lappy tu kat hall..nak angkut simpan dlm bilik pon malas! hahahahah....

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

zana :- akak tengok beg kawan akak gitu.. tu yagn tanya beli kat mana sebab hati pun teruja gak tengok beg tu

sekarang netbook kecik dah murah la zana, nanti dapat duit backdated, apa lagi sambar ar seketoi..heheh

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

filla :- atter katanya aku nak jagi blogger tegar! bluweekkkk... hehehe

Sham Ummi Echa said...

ohhh si pinky idamanku selalu.. bila la brjaya nk smbar nih (kena utamakan bnda lain dlu...huwahhhh)

Cik Nurul Pinky said...

alahaii comelnya..geramlah pulak tengok semua pink..hahaha...ohh patutlah rupanya dekat office akak tak leh buka baru faham hehehe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

sham :- nanti ada rezeki lebih, leh ar sambar pinky jugak..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

nurul :- kita serupa, semua pun nak pink kan???

Bb Hussain said...

oh i like pink karer..jelesnyer..

☆ lieya latif ☆ said...

wah....kiri kanan hah...baru puas ati kan kak...leh blog...leh fb...dulu lieya angkut broadband jek gi opis...tapi skrang kkm tak block dah fb terus broadband tu tepacak jek kat notebookkat umah tu....tak bawak dah....tu kalo akak tgk YM org dah lame tak nyale...org gune skype jek kat opis.....

ape2 pun pinky akak comey...i looiiikeeeeeee!!!~~~

*∽ IZAN ∽* said...

sou pinkyyyy!! sou sweetttttttttttt!!!! Wah wah wah .. jelesnyer tengok port mimi kat ofisss.. esok esok kena pasang tangan lagi sepasang khas utk update blog nihh!! kui kui kui!

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

BB Hssin :- u like pink?? me too ..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

leiya : akak pekerja cekap kan? kiri kanan kongker? heheheh .. oo patutla dah lama tak ym . eh kat opis kau guna skype ek. nanti kalau akak dah download skype, kita pakai tu jek la. hehehe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

izan :- i pekerja cekap, tak yah pasang tangan khas lagi ler... semua i buat autopublished jer dari rumah .. siang2 i monitor jer

Syue Mustafa said...

Cantik beg & pinky tu. Pinky tu jenis Dell ke? Kalau jenis Dell model aper yer? Nak survey ada tak yg color merah punya. Cakap pasal backdated, awak ni PA ke? Tanya coz nampak gaya awak macam PA. Kalau betul rakan sejawat ler kita.

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

syue mustafa :- pinky tu dell mini netbook.. alamak tak hingat la pulak model apa ... kaler merah rasanya ada.... yer, saya seorang PA.. baru naik gred kan? sama la kita.. selamat berkenalan, nanti saya ronda blog awak

Hirda Ibrahim said...

suka beg kooooo...
golla gak kan?
yer la ko, x kan miss pinky nk letak dlm beg pink kot. beg itam kontra le skit kan?

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

hida:- haah beg golla gak, tp bukan bagpack cam kau punya.. tu la kalau semua pink dah tak cun, tu pasal aku amik kaler hitam, tak de la cepat kusam dan kotor