Tuesday, April 20, 2010

Gatsby Deodorant Fair .. best giler

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Hari Sabtu 17hb April haritu kami ke Time Square, ada acara yang kami nanti2kan.. kan haritu aku ada ajak sapa2 yang nak join aku kan. so aku dah ajak Sham untuk teman aku.. yes, sham memang sporting abis..

Pagi2 tu aku dan sham jumpa kat McD di Jalan Pahang.. layan anak2 dan suami makan dulu la.. pastu my hubby hantar kami ke TS.. sampai2 kat sana, dah ramai.. kena register dulu.. pastu dia bagi beg dan baju T shirt merah.. best sebab semua pakai baju sama jer kan.. baru la rasa geng blogger/nuffnang.. hehehe (tp yang tak best baju aku tu besar nau)

Kat sini kami kena kumpul point seberapa banyak yang boleh untuk kami redeem hadiah2 berupa barangan gatsby.. memang berbaloi2.. ada yang boleh buat stok sampai setahun tu. hehehhe

Ada jugak lucky draw, tp cam biasa la aku selalu tak de luck.. opss lagi satu kami blogger nuffnang ni dapat masuk Malaysia Book of Record.. best giler woooo


giler ramai yang datang.. ialah 400 blogger x 400 kawan = 800 orang la kan

1st game, main dam ular. besar gabak dadu gabus tu. heheheh

cam budak2 jer rasa

aku dan sham
oo mak hayam gebus yang lain pun ada.. zana, nurul, sham dan aku



aku dengan nurul/ aku dengan sham

       acara pasang tayar

aku paling suka main game ni.. senang giler, just masukkan kereta dalam parking.. ramai gak yang tak dpat masukkan.. tp alhamdulillah aku dapat masukkan banyak kali.. dapat banyak kupon kat situ... ber"round2" aku main kat sini nak dapatkan kupon2 tu.. tu jer yang aku terer.. game2 kat sini sebiji macam kat fun fair tu, tp yang seronok kat sini ialah sebab tak yah bayar cam kat funfair tu.. korang main la berapa banyak kali, berapa banyak game, main la sampai muntah.. freee jer.. dpt tukar redeem barang pulak tu.. memang best... thanks GATSBY dan NUFFNANG

giler ramai orang kan

main game ni pulak

baling bola masuk mangkuk kaler2


ni game tali baling kat palang


pastu aku main baling dart kat belon.. syaratnya belon ada kaler jer baru dapat point


pastu main bowling kelapa pulak.. berat nak mampos kelapa tu

pukul 3 baru leh redeem barang gatsby tu

aku dengan mak yong jelita.. Filla

pandang perut Filla jer, jangan pandang perut aku dan sham


so far aku memang puashati.. cuma mungkin kali ni ramai, jd nuff tak sediakan makanan.. saranan aku untuk lebih baik di masa hadapan, kot2 bg la kami goodies air mineral dan roti pun jadi la buat alas perut yer tak. hehehhe tp tu tak de hal la. sebab kami dapat habuan lebih lagi.. opss aku lupa la nak amik gambar barang gatsby tu, nanti next entry la yer..sebab gambar kat zana dan nurul pun ada gambar aku.. aku upkan lepas entry ni la yer.. kot2 ada yang aku lupa nak cakap pun, aku letak kat next entry


Cau Cin Cau

30 comments:

Cik Nurul Pinky said...

entry yang dinantikan hahaha..memang gempaklah pergi event ni rasa tak nak balik dan still nak kumpul aje lagi point tu tapi sebab kepenatan yang amat terus mematahkan semangat yang ada fuhhh ayatku hahaha..

~aSHa~ said...

bestnye gak....aler rugi buat lewat entry tu..uhhuhuhuhu

♥cikmOt♥ said...

behnya...rugi tak pergi...kalu idak leh jumpa ramai blogger...hurmmm

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

nurul : bestkan nurul? rasa nak kolek point tu banyak2.. tp orang ramai, sabo jerlah..

asha : xpe, mana tau ada event lain pasni.. insyallah

izan :- memang best...ramai giler blogger otai. hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

wah best!! best!! ...mcm2 mainan ade kan kak...mmg terra ar kak ko main game parking tu...kire okeylaa tu takde luck utk lucky draw tapi ko teraa main game2 lain....

ooo jumpe filla yeak....heheeheh...sonokkan dpt jumepe blogger ramai2 tuh....cam gathering gitu laaaaa..... erm, pas ni sure lieya nak join lar...rugi plak tak pegi...tak dpt jimba2 heeheheh

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

lieya :- tu la, kalau haritu kau tak balik kg, zana kata nak bawak kau.. tak pe la, next time kalau ada apa2 event kita pergi ramai2 ok

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

va va va...ko dulu up citer gatsby yerk kak...aku asyik dok tertangguh2 jer...ko tahu tak kak....gambar kita berdua langsung takde...hu huhu...kecewaaa beb....

keh keh keh ...tp mmg happening giler kan......ngalahkan kanak2 ribena kita kat sana kan kak.....

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

zana :- ye ke gambar kita tak de.. rasanya cam kita jer selalu berpoya2 dalam gambar tu. heheh tak pe ar, janji gambar ramai2 ada..

Jasfyra said...

wah!!! seronotnya kak..xsabar nk tgk gamabr brg yg akak redeem

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

zuera : tak de la banyak sangat.. tp syukur la dari tak de langsung. heheh

Ciklinn said...

wahh meriah2.... bestt nyer dpt jumpa kawan2 camnie... linn ni lam abetul tak jumpa akak kan?

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

cik lin : tak pe cik linn,nanti dah abis pantang, kita leh gather ramai2..

attyfir said...

dari gambar..kty tgk..mmg meriah ..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

kak atty :- memang meriah kak, dapat habuan pun banyak gak.hehehe

Anonymous said...

bestnyer kak...dpt jumpa ramai blogger...huhuhu
sonok tgk happening la...

nieda said...

wah seronoknya dapat hadiah..fun betul

♥Cik Puan♥ said...

patutla azie tgk akak main games kete tue banyak kali..akak suker yer..nmpk senang tapi azie main tak masuk pun parking

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

as :- memang seronok.. tp ramai gak yang kami tak kenal blogger lain. huhu

nieda :- sebab dapat hadiah free tu la, sanggup main dari pagi sampai petang.heheh

azie :- akak terer main keta dengan main balik gelang jer.. lain2 tak pandai. hehehe

Sham Ummi Echa said...

cargas ko wat entry ni yer poms..

poms..tq ler sbb ko ajak aku kan.. mmg x sia2 kita pegi.. bes giler kan beb.. hepi sgt sbb dpt bwk hasil yg berbaloi utk asben kita kan.. x sia2 dorang jg anak..hahahha

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

sham : thanks jugak temankan aku.. tu la kalau tak dapat hadiah2 nak redeem tu, tak dapat la kita nak bagi upah kat asben kan. at least berbaloi la dorang jaga anak, pastu kita bagi present kan? hehehe

Filla said...

huahah... ohhh ko taram main game kete tu byk kali..ko tgk tak muke amoi yang jaga game tu? masam mencuka sbb asik muke kita jek repeat.. tu yg aku blah gi carik game lain..huahha.. ko lagi tegar okeh!!! hihii... walopon ni first time jumpa ko.. tp mak aih.. peramah tul.... baguih ler... nanti kita jumpa lagi k?...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

filla:- mak memang peramah.. sapa tak kenal dengan mak memang rugi. heheheh tu lar, fedulik apa aku tengok muka cina tu masam, yang penting aku dapat point tu.. hahahahah

yong ibu chem said...

mak aih kak, merah sana sini. yong baru tgk gmbr, dah meriah. hehehe.bergasak tul main. hehehe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

yong :- memang best giler2.. masa main tu tak hingat dunia.. maklum ler tak yah sibuk jaga anak kan.. kita main sorang2

Hirda Ibrahim said...

meriah pompuannnn....
sayang aku ada hal, kalu x awai aku dh offer diri nk ikut.

hehhee. seperti biasa, kita sure x lucky part2 lucky draw ni...

next year aku chup nk ikuttttt.... hehehehe

*∽ IZAN ∽* said...

perrgghhh!! seriousss menarikkkkk!!! rugi tak pergiii!

p/s: Baru baca sebab musabab mimi tukar blog. Izan baru pakai <15% dari quota. Cara terbaik resize gambar sebelum upload ke blog. Normallyu izan upload gambar <100kb je.. jimat space. Bleh guna software nak resize gambar cth pix resizer. Leh download dari websitee yek.
http://pixresizer.en.softonic.com/

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

hirda : - next year jangan lupa join tau.. sangat meriah .. rugi tak pat join .. tu ar tak de luck la nak menang lucky draw. hehehe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

izan :- tu la banyak makan limit sebab mimi kan giler gambar, semua nak letak. heheh tak pe la, mimi dah tukar blog ni harap2 boleh la bertahan lama.. blog lama tu betahan 4 tahun gak dari tahun 2006

aiDieNa said...

Waaaa.. bestnyerrr... nasib arr tak dapat gie sbb dah ada planning lain.. kalau tidak.. aku main sampai lebam... hehehe... :P

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

aidiena :- kalau aidiena pergi, memang boleh redeem sakan barang2 tu.. free tau, boleh wat stok setahun ... hehehe