Monday, July 19, 2010

Perodua Myvi Limited Edition

Salam Bismillah
Mama Farhan & Emily

Haritu ronda2 blog kawan2, ternampak entry mengenai Perodua Myvi Limited Edition kaler PINK... alamakkkk tuaaannn ... sangat memenuhi citarasa mak okeh.... mak kan feminat PINK tegar... terus rasa gediks2 nak beli Myvi kaler PINK.. tp kannnnn agak2 mesti aku kena pelempang  seligi sedas dua dengan my hubby sebab akukan dah ada Myvi kaler HITAM.. mmm awatla masa zaman aku beli Myvi dulu  (tahun 2006) tak de kaler PINK kan.. kalaulah  adaaaaa, compem "saya yakin betul abang aznilll saya pilih kaler PINK"  wakakakaka .. ok tak kelakar statement tu....   mmmm tak de maknanya my hubby akan meluluskan permohonan aku nak amik kaler PINK ok.. dah sah2 my hubby jugak yang bawak keta Myvi tu gi opis... kami kan CARPOOL buat masa ni. kalau dia gi outstation baru aku drive sendiri.. tppppppppppp akan datang, lepas dah pindah selayang nanti, kena la aku drive sorang2 tiap2 pagi. huhuhu tak de teman gaduh2 manja dalam keta.. 

Ok la, oleh sebab memang compem tak dapat keta Myvi kaler PINK ni kan.. jom kita cuci2 mata jer la kan...


ooo sangat menusuk kalbu ku...... sangat comel jer kalau aku yang drive keta tu kan??? **  P.O.Y.O **











tp pelik, kenapa dalamnyer warna merah plak kan.. nape tak pink? oooo tak sesuai kooottt 
(eh sendiri tanya sendiri jawab pulak .. heheehe)


ok ni la kesayangan hamba.. titik peluh hamba beli, dah 4 tahun dah dia bersama aku ... my BLACKY .. 
i love youuuu


itu ajer entry merepek di petang hari.. sekian terima kasih.

Entry Autopublished

9 comments:

Anonymous said...

Kak Mimi..saya pun berkenan Myvi pink tu..tapi sure tak dapat punye la nak beli huhuhu sebab kami dah ada 2 kereta xkan nak jadi 3 lak kan..tgk org pakai kat atas jalan pun jadila

Aimi said...

hehe mimi..comelsssssss.... pink lagi tu..sgt sesuai utk pompuan... tak pun gini la mimi..apa kata awak anta kedai, kasi tukar cat kaler pink..sebijik cam tu... mesti syiok.... mcm drive kete baru gak bila kete awak berwajah baru...

nieda said...

cantik myvi pink...mmg sesuai utk yg gegirl mcm kita..hehe

umilia said...

kak..kan dia tulis situ dazzling red..tu yg kaler merah tu..bkn pink..

LyNn HaMzAh said...

heheheh...comey jer warna pink kan...

attyfir said...

kalau dpt myvi pink tu .beshnya ..

*∽ IZAN ∽* said...

Harus Mimi muda 5 tahun kalau pakai Myvi pink tuh!!! hu hu.

Boleh dapat tu kalau hembus2 ayat2 power sket kat en Abang he he

Hirda Ibrahim said...

a ah ko aku pun baru tgk iklan ni dlm newspaper. kellllasss kan?
tapi tu la, time tgh2 single dulu buleh la, pastu bila dh kawin, mati idup balik laki aku x kan drive keta PINK tu.. hahahah

mama eja :) said...

saya sudah tempah...sabtu ini dapatlah..yeay! sangat sukeeee <3